real-forex- מקום טוב להשקעה


real-forex- מקום טוב להשקעה
את תחילת דרכי בעולם המסחר במט"ח התחלתי כאשר חבר מחו"ל הכיר לי את הסוכן האישי שלו. זה היה
לפני בערך 7 שנים. עולם חדש נפתח. באותה חופשה אצל אותו חבר- ביוסטון, טקסס, ארה"ב האמנתי שגיליתי
עולם חדש של כסף מהיר וקל. הייתי נחוש להתחיל להתעסק בזה בעצמי. כמו כל דבר טוב, גם החופשה הזו הסתיימה וכשחזרתי לארץ גיליתי שלסחור מהארץ זה קשה, שלא לומר בלתי אפשרי.

מה לעשות אני, שאת רוב שיעורי האנגלית שלי העברתי בנסיונות למצוא פירצה בגדר של בי"ס, לא ממש שולט באנגלית ואין מה לדבר בכלל על לקרוא חוזים בשפה הזו. ולכן, למרות שכ"כ התלהבתי מהסוכן של חברי היקר בארה"ב נאלצתי לוותר על שירותיו. אז חיפשתי וחפרתי והפכתי כל אבן בכדי למצוא משהו במדינה הזו שהוא מקצועי מספיק, ועומד בסטנדרט שגיליתי שקיים בחו"ל. אתם יודעים איך זה- אחרי שמתחילים עם קטשופ היינס אי אפשר לחזור לקטשופ אסם. נכוותי לא מעט בגלל חוסר ניסיון. לא שלי, של החברה שסחרתי דרכה אותו חבר מחו"ל, בא לעזרתי בשנית כשהכיר לי את real-forex.

הייתי מהוסס וחשדני. השקעתי מעט מאוד בהתחלה, ולא ציפיתי להרבה.
והנה, חברת real-forex הפתיעה אותי לטובה!
היחס האישי נפלא- לא נתקלתי בכזה ליווי באף חברה אחרת.
הסוכנים מקצועיים, הכי מקצועיים בארץ. ואני מוכן לחתום על זה. לא סתם החבר שלי מארה"ב שרגיל לסטנדרט מאוד גבוה, הפנה אותי אליהם.





המינוף גבוה מאוד יחסית לארץ, לעומת סכום העיסקה המינימלית הנמוך. בנוסף החברה מציעה מגוון שרותים חיוניים המאפשרים מסחר חכם ונכון, כמו מרכז מידע עמוס ומעודכן ותמיכה טכנית הפועלת 24 שעות. החברה היא גם אחת המשתמשות היחידות בארץ בתכנת ה"מטה טריידר 4" שהיא מהמתקדמות והטובות בעולם. להגיד לכם שהרווחים תמיד היו טובים? לא. לפעמים מפסידים ולפעמים מצליחים. לפעמים מצליחים בקטן ולפעמים בגדול.

כל סוחר מט"ח יודע את זה. ואם לא כדאי שיפנים. ההבדל בין חברות המסחר בארץ הוא ברמת השירות, והכי
חשוב מבחינתי זה יחס אישי ומקצועיות. real-forex עושה את זה מצוין. היא הוגנת ומעמידה לרשותך מערך מקצועי.

4 תגובות:

  1. תודה לכם על הסקירה הנהדרת.

    להצטרפות לתוכנית השותפים שלנו -

    http://www.4xp-partners.com/

    השבמחק
  2. אני לקוח בחברת פורקס פלייס ופתחתי חשבון במבצע של 2000 $ בונוס, הספרדים בפורקס פלייס הם סטנדרטים לחלוטין ביחס לברוקרים בארץ.
    אני ממליץ בחום על חברת פורקס פלייס, אני מרוצה מהשירות, מהמקצועיות, יש להם את התוכנה הכי טובה בשוק, "metatrader", מהמקצועיות ביותר בעולם והעניין בדוק.
    http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=14660&cid=103

    השבמחק
  3. מצטרף לכל מה שנאמר כאן - פורקס פלייס חברה מעולה, אשר מציעה שירות מעולה, ייעוץ מקצועי ואדיבות רבה.

    ממליץ בחום על פורקס פלייס.
    כמו כן, אתם מוזמנים לקרוא את הסיקור שלנו על פורקס פלייס - http://www.forexplanet.co.il/reviews/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%A1_%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A1, כך תוקבלו לקבל מושג נוסף עליהם בצורה אובייקטבית...

    השבמחק
  4. אם אתם רוצים ללמוד לסחור במט"ח, עם שרות לקוחות אני ממליץ להכנס ל-
    www.4xp.com
    אני מרוצה כבר למעלה משנה

    השבמחק