השקעה בנדל"ן בצורה חכמה – מה צריך לדעת?

השקעה בנדל"ן – כמעט תמיד מדובר בהשקעה טובה

שוק הנדל"ן הישראלי הוא שוק רווחי מאוד, שמצליח להגדיל רווחים בצורה בולטת משנה לשנה ועם זאת לא נס לחו. הדבר מתבטא, כמובן, גם בקושי מסוים לאזרח הישראלי הממוצע – שמשלם יותר ויותר על שכר דירה ועל משכנתא – אבל מדובר במצב שצריך לדעת גם לנצל כשאפשר. ואפשר – כי עליית מחירי הנדל"ן באופן קבוע במשך שנים מבטיחה כי מגמת העלייה הזאת לא תגיע לשיאה בזמן הקרוב – ואתם יכולים לנצל זאת בהשקעה בנדל"ן ובקצירת הרווחים הקשורים לכך. נכון – מדובר בהשקעה של מאות אלפי ומיליוני שקלים – אך לאחר ההשקעה הראשונית הזו ההשקעות שאחריה ייראו משמעותיות הרבה פחות – במיוחד לאור תזרים המזומנים הקבוע שיגיע לחשבון הבנק שלכם בעקבות השקעתכם המוצלחת.
 

לבחור נכס בחכמה – ולהצליח בענק

למרות ששוק הנדל"ן הישראלי ככלל הוא רווחי, כמעט בכל מקום ובכל סוג נכס שנבחר לרכוש – צריך לדעת גם להתמקד ולבחור את הנכס הנכון. ההבדל בין נכס סולידי וקטן שיניב לנו רווחים קטנים לאורך זמן, ובין נכס משמעותי שיכול להסב לנו רווחים עצומים – הוא הבדל גדול מאוד. תחליטו אתם מה מתאים לכם – אין תשובה נכונה אבסולוטית, אלא רק תשובה נכונה ביחס למצב שלכם ולמידת ההשקעה שאתם מעוניינים להשקיע בנכס שלכם.

מה מרכיב השקעה חכמה בנדל"ן? קצת טיפים

השקעה חכמה בנדל"ן היא קודם כל קריאה מוצלחת של השטח. לדוגמה – מי שהשכיל להשקיע בבנייני דירות (קטנות יחסית) באזור פלורנטין לפני 20 שנים – קוצר היום רווחים עצומים ביחס להשקעתו הראשונית. חשוב מאוד להבין את השוק ולהבין אילו אזורים נמצאים במגמת עלייה ואילו הגיעו כבר לשיאי המחירים שלהם. אזורים שנמצאים במגמת עלייה יכולים להחזיר את ההשקעה בהם תוך זמן קצר מאוד – ובטווח הארוך להסב לכם רווחים של מאות אחוזים לעומת אותה ההשקעה הראשונית. אסור לזלזל גם באפשרות של קניית נכסים מיד שנייה – נכסים אלה הם לעתים קרובות הזדמנות שמחכה לכם. נכסים מיד שנייה – שלעתים קרובות מכירתם לא קשורה כלל וכלל לאיכותם אלא לנסיבות חיצוניות שאינן תלויות בנכס עצמו (גירושין, ירושה וכדומה) מהווים הזדמנות שחבל לפספס. חפשו באתרי יד שנייה דוגמת WinWin 
(www.winwin.co.il) אחרי השקעות חכמות שכאלה מיד שנייה – ותוכלו להרוויח בענק לעומת ההשקעה המקורית שלכם. צריך לזכור שבכל הנוגע להשקעה בנכס למטרות שכירות – דמי השכירות לא יושפעו באופן דרסטי מהיות הדירה מיד שנייה או שלישית – לעומת מחיר הרכישה ששילמתם וירד משמעותית בעקבות עובדה זאת.
 

נדל"ן איכותי – להשקיע ולקבל הכנסה חודשית קבועה וגבוהה לטווח ארוך מאוד

שוק הנדל"ן הוא הזדמנות – וכשיודעים לקרוא את המפה כמו שצריך ולהשקיע בנכס הנכון באזור הנכון – מדובר בהזדמנות לרווחים אדירים. כל מה שצריך לעשות הוא את הצעד הראשון – דירה אחת קטנה להשקעה – בדרך לרווחים רבים מדירות רבות שתוכלו לרכוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה