תארים אקדמאים נדרשים למעוניינים להשתלב בתחום ניהול וייעוץ ההשקעות

אם תמיד התעניינתם בתחומי שוק ההון, השקעות, ניהול וייעוץ וכעת אתם מעוניינים לדעת מהם מסלולי הלימוד האקדמאיים הרלוונטיים ביותר לבניית קריירה בתחומים אלו, התחילו לקרוא מאמר זה.

ייעוץ השקעות וניהול- כרטיס ביקור

תחומי הייעוץ ההשקעות והניהול מחייבים בידע בסיסי אותו ניתן לרכוש במסגרת לימודים אקדמאיים או במסגרת  קורסים מקצועיים שונים. מכיוון שתחומים אלו נדרשים והתחזית היא שהם יהיו רלוונטיים גם בעתיד הקרוב, אנשים רבים מחליטים שהם מעוניינים להתחיל ולבנות קריירה בתחומים אלו ונרשמים אל מסלולי לימוד שונים. העובדה שרוב האנשים שנקלטים במשרות שונות של ניהול, ייעוץ, השקעות ושוק ההון מרוויחים שכר יפה ואף מצליחים לבנות קריירה בתחום בו הם בוחרים גורמים ליותר ויותר אנשים מדי שנה לנסות ולהתקבל אל מסלולי הלימוד הרלוונטיים ולמוסדות הלימוד להעלות את רף הדרישות. בנוסף, מדי שנה התחרות הופכת יותר ויותר גדולה עם כל משרה חדשה שמפורסמת בשוק התעסוקה. אם גם אתם מעוניינים להתחיל ולבנות קריירה בתחומי הניהול ההשקעות ושוק ההון ההמלצה היא לבוא עם נתוני פתיחה טובים, כלומר עם "כרטיס כניסה" של תואר ראשון בכלכלה, ניהול בהתמחויות שונות וכן תואר שני במסלול לימוד של מנהל עסקים.

אפשרויות לימודים

התארים האקדמיים שנדרשים על מנת להשתלב בעולם הניהול, הייעוץ וההשקעות הם תארים בתחום הכלכלה, הניהול, שוק ההון, היזמות ומשאבי האנוש. שני התארים החשובים ביותר ואלו שיפתחו לכם דלתות רבות הם תואר בכלכלה ותואר בניהול. אם בעבר, אנשים היו צריכים להירשם לשני תארים ראשונים במקביל או להחליט מהו התואר הרלוונטי ביותר בשבילם, כיום יש אפשרות לבחור בתואר ראשון דו חוגי עם התמחות בתחומים שונים, כמו למשל מסלולי הלימודים הבאים:
  • מסלול לימודי כלכלה וניהול- כאן תלמדו את כל מבואות החובה שיקנו לכם את בסיס הידע ההכרחי במקצועות הניהול והכלכלה. המטרה של לימודים אלו (וזאת מלבד הידע הכללי בתחומים אלו) היא לערוך היכרות בין הסטודנט לבין ההיבט הכלכלי של המשק הישראלי והבינלאומי, להראות לסטודנטים את קשרי הגומלין ביניהם ולהעניק לכם כל מיני כלים שיאפשרו להם לנתח כל מיני בעיות בתחום ולהציע פתרון לבעיות אלו.
  • מסלול לימודי כלכלה וניהול עם התמחות - יש מסלולי התמחות שונים שנלווים אל מסלול התואר הראשון לכלכלה וניהול. מסלולי התמחות אלו, כמו למשל ההתמחות בשוק ההון מאפשרים לסטודנטים להכיר את תחום ההתמחות בצורה הטובה ביותר וזאת על מנת שהסטודנט שמסיים את לימודיו יוכל להשתלב במהירות במקום עבודה ולהתמחות באותו תחום בו הוא בחר. חלק מההתמחויות הקיימות הן בתחום שוק ההון, משאבי אנוש, יזמות, קיימות וניהול ועוד.

לסיכום, לימודי כלכלה וניהול מהווים את היסודות של עולם הניהול, ההשקעות והייעוץ ולכן ההמלצה היא להירשם אל מסלולי לימוד בתחומים אלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה