קרנות השתלמות כל העובדות

קרן השתלמות היא דרך מצוינת לחיסכון לטווח הבינוני.
קרן השתלמות היא אפיק חסכון שמתאים גם לשכירים ואם אתם עצמאיים.
קרן השתלמות היא אחד מאפיקי החיסכון הבודדים שנהנים מפטור ממס.
קרן השתלמות ניתן למשוך את כספי הקרן שש שנים לאחר פתיחתה.
קרן השתלמות היא אפיק לסכון שמאפשר לך לחסוך כסף לכל מטרה שהיא.

כל כך הרבה יתרונות ישנם באפיק חיסכון זה שנקרא- קרנות השתלמות, אז איך זה שלא כולם מנצלים אותה לטובתם??
כל העובדות הרשומות למעלה פשוט נכונות. פשוט כך, כולל, דרך אגב את העובדה שאנחנו פשוט לא משתמשים באפיק החיסכון הנפלא הזה שנקרא קרן השתלמות, הרי זוהי ממש הטבה לעובד או לעצמאי. לכל אחד מאיתנו ישנם חלומות, שעולים כסף כמובן, למזלנו מומחי שוק ההון כבר הגדירו לנו שלחלומות שלנו יש טווחים.
טווח קצר- חסכון שניתן לפרוע תוך שנה מרגע הקמתו
טווח בינוני- חסכון המיועד לכ - 10 שנים או פחות
טווח ארוך- חסכון ליותר מ - 10 שנים.

קרן השתלמות הינה חסכון לטווח בינוני, ניתן לפדות אותה 6 שנים מפתיחתה והחלק שמכניס העובד ישנו פטור ממס עד לתקרה מסוימת, משהו כמו 15,400 ₪ בשנה. בכל חודש מעבירים העובד והמעביד לקרן ההשתלמות עד 10% ממשכורתו של העובד (2.5% ו- 7.5% בהתאמה). את קרן החיסכון ניתן לפדות כאמור לאחר שש שנים לכל מטרה שהיא- ג'יפ חדש, טיול בעולם, שיפוץ דירה...וכו'.
בניגוד לעבר אז היו קרנות ההשתלמות נחלתם של גופים ציבוריים וממסדיים שהעניקו לעובדיהם הטבה בדמות קרן השתלמות שנועדה למימון השתלמות מקצועיות בלבד. לפני מספר שנים תוקן החוק, אבל מסתבר שרק מעל דפי החקיקה. נראה כי הציבור הרחב כמעט ולא הפנים את משמעות השינוי והנתונים היום מצביעים על אפיק חסכון שאינו מנוצל כראוי. הכספים שאתם מזרימים לקרן מושקעים בבורסה בצורות שונות, על פיהן ניתן לבחור את הקרן. יש שיעדיפו את הקרן אגרסיבית יותר המורכבת ברובה ממניות ויש כאלו שיעדיפו משהו סולידי יותר שמורכב מאג"ח מדינה למשל. בשורה התחתונה, כך או כך הכספי המשקיעים בקרן מנוהל בבורסה וצובר תשואה – שגם היא פטורה ממס רווחי הון. מה יש עוד לומר?
אנשים- צאו וגלו את אפיק החיסכון המשתלם הזה - קרנות השתלמות.
מדריך להשקעה בקרנות השתלמות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה