דרכים שונות להשקעה בזהב

לעיתים, משקיעים פרטיים רוצים לראות את ההשקעה שלהם בעיניים. שוק הזהב בהחלט מספק מספר אופציות רכישה ממשיות, שמעניקות למשקיע ביטחון רב. כשהזהב נמצא באמתחתך, השליטה נמצאת בידיים שלך.

אלה אופציות הרכישה האפשריות, כשאתה רוצה לראות את ההשקעה שלך בזהב מנצנצת לך מול העיניים:

מטילי זהב – בתי הזיקוק מייצרים מטילי זהב במשקל שנע מגרם אחד ועד חמש עשרה גרם – כך תוכל לרכוש זהב טהור, על פי מידת ההשקעה הכספית שלך.  

מטבעות זהב – זוהי דרך השקעה בזהב כדאית במיוחד. בשל גודלם, אתה יכול לקחת את מטבעות הזהב שלך לכול מקום בעולם, ולשמור אותם קרוב אליך על כול צרה שלא תבוא. מטבעות הזהב הפופולריים ביותר שניתן לרכוש כיום בשוק הם מטבע הנשר האמריקאי, מטבע המייפל הקנדי, מטבע הקרוגר-ראנד הדרום אפריקאי, ומטבע הוינה-פילהרמוניק האוסטרי.

מטבעות אספנות – מטבעות זהב ישנים, שכבר יצאו ממחזור הייצור, יכולים להוות השקעה נבונה. ערכם עולה על ערך הזהב המגולם בהם, בגלל ערכם ההיסטורי עבור אספני מטבעות רבים ברחבי העולם.

תכשיטים – נשמע פשוט, אך בתכשיטים גם כן מגולמת השקעה בזהב. רכישת תכשיט יכולה להוות פיתרון מושלם: גם תרצה את אשתך שודאי תשמח לראות כמה היא חשובה לך, וגם תוכל לפדות את ערך התכשיט ביום סגריר.

תעודות זהב – תעודה המייצגת בעלות על מטילי זהב אשר רכש המשקיע. בדרך כלל תעודה זו מלווה בחותמת של מוסד פיננסי המאשר בעלות זו. תעודות אלו ניתנות לשמירה בכספות המוסדות הפיננסיים, ומהוות מעין תעודת ביטוח על בעלותו של המשקיע על מטילי הזהב שרכש.

מניות כריית זהב – בעלות על מניות של חברת כריית זהב היא אפשרות מעניינת להשקעה בזהב בעקיפין. כמובן שערך מניות חברת הכרייה אינן תלויות אך ורק במחירי הזהב, אלא גם בניהול נכון, תכנון אסטרטגי, וראייה עתידית של שוק כריית הזהב שגדל מיום ליום, ככול שהדרישה לזהב עולה.

אופציות על חוזי זהב עתידיים – ניתן לרכוש חוזים על מחיר הזהב העתידי (כמובן, אם המשקיע חושב שמחיר הזהב יעלה). דוגמא בולטת לחוזי זהב עתידיים הוא אופצית ה – COMEX בבורסה בניו יורק, אולם יש אופציות רבות נוספות. חוזי זהב עתידיים עשויים למנף את השקעתך בזהב , ומאפשרות מרחב תימרון מחירים גבוה יותר עבור המשקיע.

להתחיל לסחור עוד היום - לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה